"UMAGE" - tai Danijos prekės ženklas, atkreipiantis dėmesį į aplinką



Atkreipėme dėmesį į UMAGE kaip prekės ženklą ir jų vyriausiąjį kūrybos direktorių Sioreną Ravną Kristenseną ir paklausėme jų apie jų koncepcijas, domėjimąsi aplinka ir dar daugiau. Pasinerkite į jaudinančią visatą kartu su mumis ir UMAGE ir sužinokite daug daugiau apie šį prekės ženklą ir jų vertybes.


Visus UMAGE šviestuvus rasite čia

Naujas prekės ženklas išvydo dienos šviesą
UMAGE istorija prasidėjo dar 2008 m., kai buvo siekiama sukurti tvarią lanksčių aukštos kokybės dizainų koncepciją.

Įmonę įkūrė Jacobas Nannestadas Hansenas ir Sørenas Ravnas Christensenas, Kartu jie pastebėjo, kad rinkoje yra spraga, susijusi su nebrangiu aukštos kokybės apšvietimu. Jiems taip pat buvo svarbu, kad šviesa sukurtų malonią patirtį tiek parduotuvių savininkams, tiek galutiniams vartotojams.

Obuolys nuo medžio toli nenukrenta, todėl nenuostabu, kad Sørenas - žmogaus, kuris septintajame dešimtmetyje kūrė šviestuvus, sūnus - atsidūrė šviestuvų dizaino srityje.

Idėjos kyla Dizainą pirmiausia įkvepia gamta, bet taip pat ir kitos pramonės šakos, pavyzdžiui, architektūra ir mada, kur dizaineriai semiasi įkvėpimo iš formų ir medžiagų.

Naujos idėjos taip pat kyla iš dabartinių tendencijų ir poreikių, tačiau UMAGE svarbu, kad nauji dizainai atitiktų konkretų poreikį. Naujo dizaino kūrimo procesas prasideda nuo tikslinės auditorijos poreikio apibrėžimo ir pasiūlymų, kaip UMAGE gali patenkinti šį poreikį, kurpimo. Svarbu ne tik sukurti naują gaminį, bet ir reaguoti į poreikį ir jį patenkinti.
Svarbu ne tik sukurti naują gaminį, bet ir patenkinti poreikį.


<font size="+3" style="font-weight:100;">"UMAGE" plunksninė lempa</font>

"UMAGE" plunksninė lempa

"UMAGE EOS" plunksninė lempa - tai lempa, dėl kurios "UMAGE" iš tiesų tapo žinoma, o jos plūduriuojanti romantiška išraiška daro ją visiškai unikalią. EOS pagaminta iš žąsies plunksnų - kitokios ir gyvybingos medžiagos - ir jos sukūrimo istorija yra atsitiktinumo istorija.

"Idėja buvo rasti naują požiūrį į lempas, kuris apimtų danišką "hygge". Norėjome švelnios ir gyvos išraiškos - kažko, ką pamačius norisi paliesti. Tuo metu turėjome kitą projektą, kuriam reikėjo plunksnų, bet jų galėjome pirkti tik po kilogramą, todėl paklausiau, ar galėčiau jų pasiskolinti, ir taip kilo populiariosios UMAGE plunksninės lempos EOS idėja." - Søren Ravn Christensen

Visus nuostabius EOS modelius rasite čia.

<font size="+3" style="font-weight:100;">Aplinkosauga besirūpinantis prekės ženklas</font>

Aplinkosauga besirūpinantis prekės ženklas

UMAGE - tai prekės ženklas, kuris didžiuojasi savo ekologiškumu, tačiau jie nesiima nieko daugiau, nei būtina - tai turi būti prasminga. Todėl dauguma jų gaminių yra plokščiai supakuoti, todėl sumažėja pakuočių poreikis, sumažėja prekės ženklo ir jo klientų sandėliavimo išlaidos, sumažėja siuntimo išlaidos, o visa tai padeda tausoti aplinką.

Tačiau šis požiūris taikomas ir prekės ženklo medžiagoms bei tiekėjų pasirinkimui. Nesvarbu, ar tai naujas tiekėjas, ar nauja medžiaga, prekės ženklas skiria laiko, kad surastų tinkamiausią variantą. Svarbu, kad tiekėjas galėtų įrodyti, jog jo medžiagos ir gamybos metodai yra ekologiški. Prekės ženklas naudoja tik 100 % perdirbtus audinius, o jų tikslas - iki 2022 m. gaminti tik daugkartinio naudojimo gaminius.

Gražias pakuotes galima pertvarkyti į laikymo dėžes, o iki 2021 m. pabaigos siekiama, kad visos pakuotės būtų daugkartinio naudojimo.

Ir tai dar ne viskas! Kiekvieną kartą, kai UMAGE parduoda medinį šviestuvą ar baldą, jie pasodina medį. Taigi perkant medinę lempą pasodinamas naujas medis, padedantis rūpintis žeme.

Tuoj čia rasite daugybę puikių medinių UMAGE lempų.
Aplinkosauginė misija taip pat išryškėja UMAGE pranešime, skirtame visiems, norintiems įsigyti UMAGE šviestuvą. "Jūs ne tik mažinate savo poveikį, bet ir įsigyjate istoriją ir nesenstančio dizaino šviestuvą, kurį tikrai mylėsite ir branginsite daugelį metų.".