Kur dabar yra mano siuntinys?

Kai jūsų užsakymas iškeliaus iš mūsų sandėlio, gausite siuntimo patvirtinimą, kuriame bus pateikta visa informacija, kurios jums reikia, kad galėtumėte sekti savo siuntinį 24 valandas per parą.

Jei turite klausimų apie siuntimą ar pristatymą, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo komanda el. pašto adresu info@lampemesteren.lt arba telefonu +371 66 155 208.

Šiuo metu klientų aptarnavimo tarnyba gali nagrinėti tik anglų kalba siunčiamas užklausas.

Negavau savo siuntinio - ką daryti?

Jei numatytoji pristatymo data jau praėjo, o užsakymo vis dar negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda - ji mielai ištirs ir išsiaiškins, kas nutiko jūsų siuntai. Tiesiog atsiųskite mums laišką adresu info@lampemesteren.lt arba skambinkite mums +371 66 155 208.

Bet kokie kiti klausimai apie pristatymą ir pristatymą?

Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą adresu info@lampemesteren.lt arba +371 66 155 208 – džiaugiamės galėdami padėti.
Šiuo metu klientų aptarnavimo tarnyba gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.