Atsargų būklė

Pažiūrėkite, ką reiškia, kai rašome „Turime dabar“ ir „Bus galima įsigyti po: 21–24 dienų“. Dedame visas pastangas, kad jūsų užsakymą pristatytume kuo greičiau.

Prie kiekvieno interneto parduotuvėje „Lampemesteren“ esančio gaminio matysite paaiškinimą apie jo atsargų būklę. Ją rasite tiek puslapiuose, kuriuose yra keli gaminiai (po gaminio kaina), tiek atskirų gaminių aprašymo puslapiuose (po kaina, dešinėje pagrindinio gaminio paveikslėlio pusėje). Apie atsargų būklę informuos žalias arba raudonas taškas, po kuriuo bus tekstas.

Čia galite pamatyti, kokią įtaką atsargų būklė turi jūsų užsakymo pristatymui:

Sandėlyje

Prekė yra sandėlyje ir mes ją išsiųsime kuo greičiau.

Sandėlyje: 3-5 dienos (pavyzdys)

Prekė nėra sandėlyje. Tačiau pagal užsakymą tikimės, kad ji bus sandėlyje per 3-5 darbo dienas (pavyzdys). Pristatymui skirkite dar 1-3 darbo dienas. Mažai tikėtinu atveju, jei prireiks daugiau laiko, informuosime jus apie tai per jūsų "Edison" užsakymo nuorodą.

Sandėlyje: 2023-12-15 (pavyzdys)

Reiškia, kad prekės nėra sandėlyje, tačiau iš tiekėjo gavome pristatymo datą. 2023-12-15 yra tik pavyzdys, tačiau paprastai data būna vėlesnė. Tokiu atveju prireiks papildomų 1-3 darbo dienų, kol prekė bus jums pristatyta. Mažai tikėtinu atveju, jei pristatymo laikas bus ilgesnis, informuosime jus per jūsų "Edison" užsakymo nuorodą.

Nėra sandėlyje

Tai reiškia, kad prekės nėra sandėlyje ir dar nežinome, kada mūsų tiekėjas galės ją pristatyti. Pateikę užsakymą, mes kuo greičiau informuosime jus per jūsų "Edison" užsakymo nuorodą apie numatomą pristatymo datą*.

Jei užsakyto gaminio nėra sandėlyje ir dėl kokių nors priežasčių mūsų tiekėjas negali laikytis numatomos pristatymo datos, informuosime jus apie situacijos raidą. Visada gausite laišką, kai jūsų užsakymas bus išsiųstas ir mes nurašysime mokėjimą.

Šie pristatymo terminai yra apytiksliai, apskaičiuoti remiantis informacija, kurią gauname iš savo tiekėjų.

Jūsų užsakymą išsiųsime, kai visos prekės bus mūsų sandėlyje. Jei pageidaujate, kad jūsų užsakymas būtų padalytas į kelias siuntas dėl skirtingo tiekėjų pristatymo laiko, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Kiekvieną dieną sunkiai dirbame, kad galėtume apdoroti, supakuoti ir išsiųsti jūsų užsakymą!

Jei turite klausimų apie gaminio atsargų būklę arba užsakymo pristatymo datą, visada galite kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo komandą.

* Primename, kad numatomas pristatymo laikas yra tik orientacinis, o ne garantuotas.