Grąžinamosios išmokos

Kaip atgauti pinigus?

Pinigus grąžinsime, kai tik gausime ir apdorosime jūsų grąžinamą pirkinį. Atkreipkite dėmesį, kad įtemptu laikotarpiu mūsų Grąžinimo skyrius gali užtrukti 7–10 dienų, kol apdoros grąžinimą.

Kiek laiko grąžinimas užtruks po to, priklauso nuo to, kaip sumokėjote už gaminį:

Kredito / debeto kortele: 2–5 darbo dienos po to, kai apdorosime jūsų grąžinimą.

Per „PayPal“: Mokėjimo sistema: 2–5 darbo dienos po to, kai apdorosime jūsų grąžinimą. „PayPal“ svetainėje arba programėlėje galite nuspręsti, ar grąžinamą sumą pervesti į banko sąskaitą, ar į „PayPal“ paskyrą.

Banko pavedimu: iki 30 darbo dienų po to, kai apdorosime jūsų grąžinimą. Grąžinimo formoje nurodykite visus atitinkamus sąskaitų numerius, pavedimų kodus ir kt.

Grynieji pristačius: Grąžinamos lėšos gali būti grąžinamos tik užregistravus mokėjimą.
Grąžinamos lėšos gali būti grąžinamos tik banko pavedimu.
Grąžinimo formoje nurodykite visus atitinkamus sąskaitų numerius, pervedimo kodus ir kt.

Sąskaita faktūra: iki 30 darbo dienų po to, kai apdorosime jūsų grąžinimą. Jei užsisakėte kelis daiktus, mokėsite tik už tuos, kuriuos pasiliksite. Jei jau apmokėjote sąskaitą faktūrą ir grąžinate prekes per 30 dienų nuo užsakymo pristatymo, grąžinsime už jas sumokėtą sumą.

Pretenzijos

Jei gautas gaminys yra nekokybiškas arba sugadintas, turėtumėte pateikti pretenziją. Tiesiog pasinaudokite nuoroda, kurią gavote pateikę užsakymą: puslapio apačioje spustelėkite „Pretenzija“ ir vadovaukitės instrukcijomis. Turėsite pridėti nuotraukas, kuriose bent vienoje iš jų aiškiai matomas pažeidimas ar gedimas. Taip pat būtinai atsiųskite bent vieną viso gaminio nuotrauką iš priekio ir vieną iš galinės dalies; taip pat vidinės ir išorinės pakuotės, įskaitant siuntimo etiketę, nuotraukas. Mes išnagrinėsime pretenziją ir kuo greičiau su jumis susisieksime. Pretenzijų pateikimo tvarka skiriasi priklausomai nuo tiekėjo.
Turite kitų klausimų apie grąžinamąsias išmokas?

Turite kitų klausimų apie grąžinamąsias išmokas?

Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą el. pašto adresu info@lampemesteren.com arba telefonu +371 66 155 208 – mielai jums padėsime. Šiuo metu klientų aptarnavimo tarnyba gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.