Pretenzijos

Jei gautas gaminys yra nekokybiškas arba sugadintas, turėtumėte pateikti pretenziją.

Svarbu:

Labai svarbu išsaugoti originalią pakuotę. Pakuotės neišsaugojus, gali būti, kad negalėsite pareikšti pretenzijos siuntėjui. Gaminio negali gabenti niekas kitas, išskyrus vieną iš mūsų patvirtintų siuntų gabenimo bendrovių.

Pateikdami užsakymą gavote nuorodą, kuri leidžia sekti užsakymo būseną. Šia nuoroda taip pat galite pasinaudoti norėdami pateikti pretenziją – tiesiog būsenos puslapio apačioje spustelėkite „Pretenzija“ ir vadovaukitės instrukcijomis.

Mūsų paslaugi klientų aptarnavimo komanda išnagrinės pretenziją ir kiek įmanoma greičiau, per kelias darbo dienas, su jumis susisieks.

Nesiųskite mums sugedusio ar pažeisto gaminio, nebent to paprašysime.
Ar turite kitų klausimų apie pretenzijas?

Ar turite kitų klausimų apie pretenzijas?

Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą el. pašto adresu info@lampemesteren.com arba telefonu +371 66 155 208 – mielai padėsime. Šiuo metu klientų aptarnavimo tarnyba gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.