Patirtis visiems pojūčiams



VISŲ POJŪČIŲ PATIRTIS


Danai MENU pakvietė mus apsilankyti jų "Audo". Buvome pasiruošę, susijaudinę ir įlipome į traukinį Vakarų Jutlandijoje. Atvykus į Nordhavneną ir išvydus gražų, sudegusį raudoną pastatą, mus pasitiko MENU "Audo", kuris yra vienas seniausių pastatų Nordhavnene - ką iš tikrųjų reiškia šis "Audo", sužinojome per dieną.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Buvo rytas, pilkas ir niūrus oras, tačiau priėmime mus pasitiko saulės spindulys ir mes iš karto pasijutome laukiami ir kaip namie. Priėmimo zonoje mus pasitiko gražūs, natūralūs ir šilti tonai, gražioje aplinkoje dirbančių svečių šurmulys ir svečiai, tiesiog užsukę išgerti puodelio kavos.



MENU - šeimos istorija

Perėjome prie didžiųjų laiptų, kurie labai natūraliai yra beveik interjero dizaino širdis. Ar tai gražios detalės, ar smalsumas pamatyti daugiau, kas jus traukia, galima tik spėlioti...

Sveikinimo žodį tarė MENU, o po to pirmąjį pristatymą pradėjo Joachimas Kornbekas Hansenas (Joachim Kornbek Hansen) - trečioji karta. Istorija, kurios šaknys siekia 1978 m., kai įmonė iš tikrųjų buvo plieno gamykla (Norup Stålfabrik). Joachimo senelis dirbo plieno gamykloje ir turėjo pasirinkti: prarasti darbą - pragyvenimo šaltinį - arba nusipirkti gamyklos likučius. Jo senelis puoselėjo šeimą ir saugumą, kurį teikė nuolatinės pajamos. Joachimas išdidžiu žvilgsniu ir su tam tikra nostalgija pasakoja, kad jo seneliai turėjo užstatyti auksinį laikrodį, kad rastų kapitalo plieno gamyklai perimti. Nėra abejonių, kad tai išdidi šeimos istorija, o auksinis laikrodis, kurį šeima vis dar turi, tapo šio nuotykio dekoracija ir daugybe puikių istorijų draugams ir giminaičiams, o dabar pasidalijo ir su mumis.

Senelis Simonas Hansenas pirmiausia buvo finansininkas ir siekė, kad šeima turėtų duonos ant stalo ir užsitikrintų savo ateitį. Tuo metu įmonė neturėjo ambicijų imtis tarptautinių nuotykių.

Joachimo tėvas Bjarne'as Hansenas tapo antrosios kartos šeimos verslo atstovu, ir su juo vizija iš tiesų pradėjo veikti. Įgyvendinant Bjarne's viziją, pradėta bendradarbiauti su išorės dizaineriais - ši strategija tęsiama iki šiol. Iš pradžių tai, ką šiandien žinome kaip MENU, daugiausia buvo susiję su mažesniais aksesuarais, visų pirma skirtais virtuvei.
MENU; pavadinimas, prekės ženklas, sutapimas

MENU; pavadinimas, prekės ženklas, sutapimas

Jei jums, kaip ir mums, kilo klausimas dėl pavadinimo, o dabar, kai žinome, kad viskas prasidėjo nuo plieno gamyklos, o vėliau tapo virtuvės aksesuarais, galbūt dar labiau, tai greičiau sutapimas nei kas nors kita.

Praėjusio amžiaus aštuntajame ir devintajame dešimtmetyje dizaineris Bentas Falkas atostogavo Graikijoje. Jis rado skardinę lentelę su užrašu MENU. Jis pagalvojo, kad tai šiek tiek juokinga, ir parsivežė ją namo į Daniją. MENU jau tada tapo istorijos dalimi, tačiau iš pradžių kaip serija. Įmonei pakeitus stilių ir kryptį, MENU pavadinimas nebuvo visiškai pamirštas. MENU turėjo gražų skambesį, o atlikus nedidelį tyrimą paaiškėjo, kad prancūziškai tai reiškia "detalės". Dabar abejonių nebeliko! Tai buvo pavadinimas, kuris turėjo nulemti ateitį.

Sėdėdami, klausydamiesi ir noriai užsirašinėdami, negalite nelikti sužavėti ir neįsimylėti MENU istorijos.

The Audo - dabar ir ateityje!

"The Audo" buvo sugalvota daug nuostabių minčių, kurios visiškai atitinka prekės ženklo "MENU" DNR. Po puikaus pasakojimo apie "Audo" buvome išlaisvinti ir pasiruošę tyrinėti patys. Esame ĮVERTINTI; jis toks estetiškai gražus ir jame jautiesi kaip namie. Kiekviena detalė yra gerai apgalvota, gerai apgalvota ir suderinta su likusiu interjeru.

Vizija buvo siekiama ištrinti ribas tarp darbo vietos ir namų. Joachimas paaiškino, kad su "Connected Spaces" jie nori suteikti mums VISĄ patirtį ir parodyti prekės ženklą pagal jo funkcijas. Ėjimas per MENU gaminius turėtų būti patirtis. Vos per vieną valandą jiems pavyko leisti mums patirti MENU. Kava buvo patiekta MENU puodelyje, geriame iš MENU stiklinių, sėdime ant didelės, gražios modulinės MENU sofos, o mūsų akis traukia gražūs MENU šviestuvai ir aksesuarai. MENU tikrai įaugo mums po oda, o mes čia praleidome tik valandą.

Audo siūlo kažką kiekvienam, nesvarbu, dėl kokios priežasties čia lankotės.
Reikia ypatingos nakvynės? Tuomet užsisakykite kambarį viešbutyje, pusryčiaukite kavinėje, ieškokite įdomių produktų parduotuvėje, apsilankykite bibliotekoje arba pasinaudokite ja kaip savo darbo vieta visai dienai - kava puiki, atmosfera ir aplinka fantastiška. Turėdami viziją sukurti "erdvę", kurioje galėtume būti kartu ir semtis įkvėpimo, negalite likti nesužavėti, priblokšti ir sužavėti - misija įvykdyta.

"Mes norime padaryti pasaulį geresnį."
"The Audo" yra lanksti žaidimų aikštelė.

MENU; dizainerio prekės ženklas

Turint tris aiškias ir aiškias dizaino vertybes, nustatyta, kaip turėtų atrodyti MENU gaminys. Ši strategija pradėta įgyvendinti 2010 m., kai MENU pristatė švelnaus minimalizmo stilių: Tai šiltas, minkštas ir jaukus stilius. Šiltas savo spalvomis, atspalviais ir medžiagomis, švelnus savo išraiška, jaukus daniškai - čia galbūt galima įterpti danišką žodį "hygge". Naudodami minkštąjį minimalizmą, jie nori sukurti griežtą, bet patogų dizainą.

Trys projektinės vertės apibūdinamos taip:
1. Švarus - švelnaus minimalizmo ir paprasto grožio prisilietimas
2. Clever - Gerai apgalvotos detalės, funkcionalumas ir novatoriškumas
3. Natural - Neutralūs tonai, šiltos spalvos, modernus, santūrus ir natūralus


MENU yra gražus, veikia, o atspalviai šilti - norisi likti sėdėti ant didelės modulinės sofos, ir beveik sunku čia neužsibūti.
Nuostabi patirtis

Nuostabi patirtis

Turtingi įspūdžių ir patirties, esame pasirengę keliauti į viešbučio kambarį. MENU "Audo" gauna visas mūsų rekomendacijas. Jei esate Kopenhagoje, užsukite pas mus ir pasimėgaukite puodeliu geros kavos.

The Audo
Århusgade 130
2150 Kopenhaga
Telefonas: +45 31 26 30 80

Daugiau informacijos apie "Audo" pasiūlymus rasite jų interneto svetainėje: theaudo.com!