Auksinis kompasas buvo pasirinktas todėl, kad jis simbolizuoja natūralų gamtos tobulumą. Pats apdovanojimas ir apdovanojimo logotipas sukurti pagal Adalberto Groeningerio 1893 m. suprojektuotą kompasą, kuriuo gamtoje ieškoma aukso pjūvio santykio - kai mažiausia linijos detalė susijusi su didžiausia, o didžiausia - su visa linija, kaip atsimenama iš geometrijos pamokų.
Nuo pat laikų pradžios italai kūrė siluetus, kurie žavėjo ir šokiravo visą pasaulį - nuo Panteono Romos laikais iki didžiųjų Renesanso dailininkų, nuo Venecijos stiklo pūtėjų iki Bruno Sacco, kuris pakeitė automobilių pramonę, kai 1974 m. atsisėdo prie "Mercedes" dizaino skyriaus aukšto stalo galo. Taigi parduotuvių asociacijai "La Rinascente" ir architektams buvo neabejotina, kad italų dizaino smūgis išlaikys sraigtą vandenyje - ir kad italų dizaino smūgis ir toliau įkvėps savo išradingu požiūriu.
Apdovanojimai "La Rinascente" vyko dešimt metų iki 1964 m., kol parodą perėmė pramoninių dizainerių asociacija "Associazione per il Disegno Industriale" (ADI). Už ADI, be kita ko, stovėjo broliai Castiglioni, kuriuos mes, Lampmasteren, ypač žinome iš
Achille'io Castiglioni puikaus bendradarbiavimo su
Flos. Nuo pat įsteigimo Compasso d'Oro apdovanojimas buvo įteiktas maždaug 300 dizainų - štai kodėl tai nėra apdovanojimas, kuris kabo ant medžių.
Iliustr: ADI Dizaino muziejus Milane su auksiniu kompasu ant lango dešinėje. Nuotrauka: Delo 99, Creative Commons 4.0. Licencija